PolÃtica de qualitat
El Servei de Formació i Ocupació està certificat en el model de gestió de qualitat ISO 9001:2015.
La ISO 9001:2015 és una norma internacional de prestigi que fomenta i fa de referent per aquells que volen aconseguir una gestió de qualitat a les seves organitzacions. L’adopció d’aquesta norma és voluntària i és una decisió estratègica per la nostra organització.
Els beneficis són múltiples, des de ajudar-nos a proporcionar serveis que realment satisfacin als nostres usuaris fins a tenir un enfocament a la millora continua dels nostres serveis.
El Servei de Formació i Ocupació de l’Ajuntament de Cardedeu, en coherència amb la seva carta de serveis i amb la direcció estratègica municipal, estableix la seva política de qualitat amb l’objectiu de garantir un servei públic eficient, transparent i orientat a la satisfacció de les persones usuàries.
Tot l’equip humà del Servei treballa per aconseguir la plena satisfacció de les persones usuàries i la màxima eficiència en la prestació dels serveis, en un marc de millora contínua.
Ens comprometem a:
-
Complir els requisits legals, reglamentaris i normatius aplicables.
-
Revisar i assolir els objectius de qualitat establerts a la nostra carta de serveis.
-
Millorar de forma contínua el nostre sistema de gestió i els processos associats.
Aquesta política és comunicada, entesa i aplicada per tot el personal, i revisada periòdicament per garantir-ne la seva adequació.
- Pla Estratègic 2018-2023 aprovat per Junta de Govern Local (PRP 2018/895 en data 08/11/2018).
- Pla Estratègic 2020-2023 aprovat per Junta de Govern Local (PRP 2020/422 en data 30/06/2020).
- Pla Estratègic 2024-2027 aprovat per Junta de Govern Local (PRP 2024/281 en data 13/06/2024).