Habitatge de protecció oficial: com accedir-hi

 

L’Ajuntament de Cardedeu està construint 24 habitatges de protecció oficial en règim de lloguer a preus assequibles. Per poder accedir a aquests habitatges cal que t’inscriguis el més aviat possible al Registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial.

Què és el registre?

El Registre de sol·licitants d'habitatge de protecció oficial és un registre de l’Agència de l’Habitatge de Catalunya on s’inscriuen les persones interessades en la compra o el lloguer d’un habitatge amb protecció oficial.
La inscripció al Registre us permetrà participar en els processos d’adjudicació, sempre que compliu els requisits que estableixi cada convocatòria.

Quins són els requisits?

  • Ser major d’edat o estar emancipat.
  • Estar empadronat en un municipi de Catalunya.
  • Complir el límit d'ingressos establert a la normativa per accedir a un habitatge amb protecció oficial.
  • No tenir cap pis en propietat, llevat d’excepcions.

Com em puc inscriure?

  • Preferentment, a través de mitjans electrònics al web de la Generalitat de Catalunya: www.registresolicitants.cat 
  • Presencialment, a l’Oficina Comarcal d’Habitatge del Vallès Oriental. Al c. Miquel Ricomà, 46, Granollers. Tel. 93 860 07 00
  • Presencialment a l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania (OAC) de l’Ajuntament de Cardedeu. Al c. Doctor Klein, 28, Cardedeu. Es recomana cita prèvia https://citaprevia.gestorn.com/cardedeu

Quina documentació he d'aportar per inscriure'm?

  • Sol·licitud degudament emplenada i signada.
  • Declaració responsable del sol·licitant i dels membres de la unitat de convivència signada.
  • Fotocòpies del DNI i NIE de tots els membres de la unitat de convivència (*)
  • Fotocòpia del llibre de família o document acreditatiu de la convivència o parella estable (*)
  • Certificat d’empadronament amb la indicació de la data d’alta (*)
  • Documentació acreditativa dels ingressos de la unitat de convivència (declaració de la renda, certificats d’ingressos, certificat de la pensió, certificat de prestació d’atur, etc.) (*)
  • Documentació específica: conveni regulador de la separació o el divorci i la sentència l’aprova, títol de família nombrosa o monoparental, certificat del grau de discapacitat.

(*) No has d’aportar aquesta documentació si, en el moment d’omplir la sol·licitud d’inscripció, no t’oposes a que l’òrgan que gestiona la inscripció pugui consultar les dades que afecten el procediment.

Ja m'hi he inscrit/a. I ara, què?

Un cop inscrit/a, ja podràs participar en totes aquelles convocatòries que es vagin publicant de les quals compleixis els requisits específics.

Al web del Registre pots consultar les convocatòries en curs. Et recomanem visitar-la regularment per estar al dia de les promocions disponibles: www.registresolicitants.cat

La inscripció al registre té una durada de dos anys. Les persones inscrites han de comunicar al Registre qualsevol modificació de les dades de la seva sol·licitud. L'incompliment d'aquesta comunicació pot donar lloc, si escau, a la baixa de la inscripció. Fins a 90 dies abans de la data de caducitat de la inscripció es podrà fer la renovació via web o presencialment. 

Per a més informació:
Servei d’habitatge de Cardedeu
C. Dolors Granés, 2
Tel. 93 844 41 40
habitatge@cardedeu.cat
Horari d’atenció a la ciutadania: de dilluns a divendres, de 9 a 14 h

Darrera actualització: 3.12.2025 | 10:36