La seguretat i els drets dels consumidors són les principals prioritats marcades pels Serveis de Consum de l'Ajuntament de Cardedeu. A tal efecte s'ha desenvolupat el Pla Local de Consum impulsat pel propi Ajuntament, amb la direcció del CSETC, des de la Regisdoria de Desenvolupament Local de l'Ajuntament de Cardedeu.
Oficina municipal d'informació al consumidor – OMIC
L'Oficina Municipal d'Informació al Consumidor (OMIC) és un servei de la Regidoria de Desenvolupament Local per ajudar als consumidors i usuaris a defensar els seus drets per mitjà de la informació prèvia, l'assessorament i la recepció de reclamacions en temes de consum. L'OMIC és un servei gratuït i d'atenció personalitzada, que té com a objectiu la defensa dels drets de les persones consumidores o usuàries a través de la informació, la formació i l'orientació en la resolució de conflictes de consum. Compta amb la col·laboració d'un professional expert en consum que atén les consultes i reclamacions dels consumidors. També realitza assessorament a establiments i empreses de la vila.
Servei supramunicipal de consum
El pla supramunicipal de consum pretén protegir la seguretat i els drets dels consumidors dels municipis de Cardedeu, Sant Antoni de Vilamajor, Sant Pere de Vilamajor i Cànoves i Samalús amb una fórmula de concertació intermunicipal i cooperació i coordinació en les actuacions i polítiques de consum mitjançant la participació en les activitats que es convinguin gestionades pel Centre de Suport Empresarial i Tecnològic de Cardedeu (CSETC) centrades principalment en els següents objectius:
Contacta amb nosaltres:
Podeu demanar hora de visita omplint el formulari que trobareu al següent enllaç
PETICIÓ HORA OMIC – CSETC
T. 93 844 43 02 info@csetc.cat