Servei de mediació ciutadana

Servei a la ciutadania en matèria de resolució de conflictes a partir del diàleg i la comunicació. És un servei públic i gratuït que l'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona, posa al servei de tota la ciutadania amb un doble objectiu: d'una banda, resoldre els conflictes quotidians entre persones o col·lectius a través del diàleg, en un espai on les parts afectades puguin comunicar-se de manera pacífica, i trobant una solució satisfactòria per a tothom; i de l'altra, promoure la convivència al municipi.

La voluntat del Servei de Mediació és apropar-se a la gestió alternativa de conflictes des de la seva vessant transformadora, d'apoderament i de recuperació de la condició de ciutadania dels veïns i veïnes del municipi. D'aquesta manera s'afavoreix el desenvolupament de la comunitat i la seva corresponsabilitat en la presa de decisions d'allò que els afecta directament.

Oficina de mediació ciutadana (Vil·la Paquita)
Horari:

  • Dilluns de 15 h a 19 h
  • Dimarts de 15 a 19.30 h
  • Dijous de 9 a 14.30 h

mediacio@cardedeu.cat

Telèfon: 93 844 40 04 (ext. 338)

Telèfon mòbil: 621 20 08 06

És un servei obligatori ?:

No

Qui pot sol·licitar-ho:

Servei públic i gratuït, obert a tota la ciutadania, entitats i empreses.

Vil·la Paquita - Cultura, Participació i Joventut

Av. Rei En Jaume, 114 - 08440 Cardedeu
Telèfon: 93 846 18 27
Adreça electrònica: cultura@cardedeu.cat
Adreça electrònica: participacio@cardedeu.cat
Horari:  
Horari presencial:
De dimarts a divendres, de 9 a 14 h
Vegeu-ne la situació al mapa
Darrera actualització: 19.09.2023 | 08:43