La ciutadania pot fer arribar al seu ajuntament les queixes, suggeriments referents a temes com l'estat del carrer, enllumenat públic, infraestructures municipals, edificis privats, veïns, etc. Així com totes aquelles propostes que consideri oportunes, incloses les incidències o reclamacions sobre un servei, una actuació o una decisió municipal, o bé, les idees que ajudin a millorar el servei de l'organització.
Com es fa?
Mitjançant instància genèrica
Presencialment, a l'Oficina d'Informació Ciutadana - Cal demanar cita prèvia
Descarrega la instància AQUÍ
Telemàticament - Accediu-hi
Quan es dona resposta?
El termini legal és de tres mesos, a contemplar des de la data de registre de la sol·licitud. Silenci administratiu: Per la naturalesa del tràmit no es contempla. Normativa reguladora del silenci administratiu · Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. · Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. Vies de reclamació: Les ordinàries del procediment administratiu.
Normativa reguladora
• Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya. • Llei 29/2010, del 3 d'agost, de l'ús dels mitjans electrònics al sector públic de Catalunya. • Llei 11/2007, del 22 de juny, d'accés electrònic dels ciutadans als serveis públics. • Llei 30/1992, del 26 de novembre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú i modificacions posteriors. • Llei 19/2014, del 29 de desembre, de transparència, accés a la informació pública i bon govern