Servei d'atenció domicilià ria (SAD)
És un conjunt organitzat i coordinat d'accions que es realitzen, bàsicament, a la llar de la persona i/o família, dirigides a proporcionar atencions personals, ajuda a la llar i suport social a aquelles persones i/o famílies amb dificultats de desenvolupament o d'integració social o manca d'autonomia personal. El servei d'atenció domiciliària podrà complementar-se amb altres modalitats d'atenció. Inclou serveis com ara:
- Atenció a la persona: higiene personal, seguiment mèdic, acompanyaments fora de la llar.
- Atenció a la llar: quan la persona té dificultats per realitzar les seves pròpies tasques com: fer la compra, preparació d'àpats i administració de la llar.
- Atenció envers la relació de la persona amb la comunitat: són aquelles tasques que tenen com a objectiu afavorir la relació i comunicació amb l'exterior: veïnatge, amistats, família, etc.
Teleassistència
La teleassistència consisteix en la instal·lació d'un aparell molt senzill a l'habitatge de l'usuari/a, connectat mitjançant la línia telefònica a una central receptora, amb la qual es pot comunicar en cas d'urgència simplement prement un botó. Aquest servei funciona les 24 hores del dia, 365 dies a l'any.
Àpats a domicili
El servei consisteix en el lliurament al domicili de la persona beneficiària d'àpats equilibrats i saludables en adequades condicions de qualitat i higiene, a fi de garantir la cobertura de les seves necessitats nutricionals.
Servei de bugaderia i bany
Ofereixen el rentat de la roba i la higiene personal a persones que per les seves circumstàncies socioeconòmiques o de manca de subministraments, no poden disposar d'un bany adaptat i/o rentadora pròpia.
Servei de préstec d'ajudes tècniques
Aquest servei consisteix en el préstec gratuït de material ortopèdic: cadires de rodes, grues elèctriques, caminadors, llits articulats, matalassos antiescares, etc.
Contacte
CAN BORRÀS
C. Dolors Granés, 2
Tel. 93 844 41 40
serveisocials@cardedeu.cat
Horari: De dilluns a divendres, de 9 a 14 h