Retorn de fiances
A l'acabament de les obres objecte d'algun expedient urbanístic que es tramiten al Servei d'Urbanisme de l'Ajuntament de Cardedeu i complerts els termes objecte de la fiança dipositada, es pot sol·licitar la seva devolució.
Els Serveis Tècnics municipals examinaran la documentació aportada acreditativa del compliment de les garanties i/o realitzarà l'oportuna inspecció per les comprovacions pertinents
Quan es pot sol·licitar?
A la finalització de les obres
Requisits a complir
No cal complir cap requisit específic.
Legislació aplicable
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, de Règim Jurídic de les Administracions Públiques i del Procediment Administratiu Comú.
- Reglament (UE) 2016/679, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la Protecció de Dades de Caràcter Personal
- Llei 13/1989, de 14 de desembre, d’organització, procediment i règim jurídic de l’Administració de la Generalitat de Catalunya i modificacions posteriors.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya
- Llei 11/2007, de 22 de juny, d’accés electrònic dels ciutadans als serveis públics.
Quin cost té:
Gratuït
Qui pot sol·licitar-ho:
La persona que diposita la fiança, és a dir, aquella de la qual consten les seves dades fiscals al full d'autoliquidació/carta de pagament emesa. També ho podrà fer el seu representant legal. En aquest cas cal declarar la representació amb la qual actua.
Cal aportar:
- Instància emplenada.
- DNI, NIE, passaport o permís de conduir.
- Fotocòpia de la carta de pagament
- Original del certificat de runes i/o terres
Canals de tramitació:
-
Presencial
Horari: Oficina d'Atenció Ciutadana - dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9h a 14h i dijous de 9h a 19h (exclòs el període entre el 15 de juny i el 15 de setembre, les setmanes compreses entre el dia de Nadal i el de Reis i per Setmana Santa).