Comencen les obres de reurbanització dels carrers de Lluïsa Oller, del Pou i Padró
Dijous, 12 de març de 2026
La primera fase s’iniciarà aquest dilluns, 16 de març
El carrers de Lluïsa Oller (concretament el tram entre Montseny i l’Avinguda d’Àngel Guimerà), Pou i Padró seran objecte d’una reurbanització integral, que inclourà:
• Renovació del clavegueram
• Millora del paviment
• Millora de l’accessibilitat, ja que els carrers seran de plataforma única i s’eliminaran barreres.
Les obres de la primera fase començaran el 16 de març, amb l’objectiu de minimitzar les afectacions al veïnat, reduir les molèsties i garantir el bon funcionament dels serveis.
L'actuació està subvencionada pel PUOSC 2025 - 2029, el Pla Únic d'Obres i Serveis de Catalunya per al període 2025 - 2029, amb un import atorgat de 195.000 euros.
Aquesta és la planificació prevista:
• 1a fase. Carrer de de Lluïsa Oller i del Pou. Inici el 16 de març. Durada aproximada d’entre 3 i 4 mesos.
• 2a fase. Carrer del Padró. Inici previst juny. Durada aproximada d’entre 3 i 4 mesos.
Accés als habitatges i establiments
Es garanteix en tot moment l’accés a peu als habitatges i als establiments, tot i que els recorreguts de pas s’adaptaran segons l’evolució de l’obra.
AFECTACIONS 1a FASE

TRÀNSIT
El carrer de Lluïsa Oller romandrà tancat en tot el seu tram, des de la plaça de Marc Viader fins a l’avinguda d’Àngel Guimerà.
En el primer tram, entre la plaça de Marc Viader i el carrer Montseny, només hi podran accedir els vehicles del veïnat. Aquest tram serà de doble sentit de circulació i no s’hi permetrà l’estacionament.
Al tram de les obres no hi podran circular cotxes, ni entrades ni sortides a pàrquings o garatges.
També hi haurà canvi de sentit al carrer de Sant Josep.
RECOLLIDA DE RESIDUS
Habitatges afectats:
• Carrer de Lluïsa Oller (tram entre Montseny i Àngel Guimerà)
• Carrer del Pou
• Carrer Montseny (entre Hospital i Sant Josep)
En comptes de deixar els cubells davant de la porta, s'hauran de deixa en un dels dos punts de recollida:
- Cantonada Lluïsa Oller – Montseny
- Cantonada Lluïsa Oller – Àngel Guimerà
El contenidor de vidre del carrer Montseny es trasllada a la cantonada amb l’av. Rei en Jaume.