Aquesta formació forma part de l'estratègia municipal de cardioprotecció
Una vintena de persones han participat en el taller de Suport Vital Bàsic organitzat per l'Ajuntament de Cardedeu i impartit per la Creu Roja. Aquest curs fa 3 anys que es fa i més d'un centenar de persones ja s'han format des de 2023, en el marc de l'estratègia municipal de cardioprotecció.
Els objectius d'aquesta formació és dotar a les perones de les eines i recursos necessaris per identificar una situació d'emergència i saber com actuar; entendre i aplicar el concepte de prevenció i reconèixer una situació de risc, realitzant les tècniques corresponents.
Els continguts que s'han impartit són aquests:
Cardedeu compta amb una àmplia xarxa de DEA en equipaments municipals o espais públics i 3 mòbils als cotxes de la Policia Local, que es pot consultar a https://www.cardedeu.cat/temes/salut/proteccio-de-la-salut/xarxa-despais-cardioprotegits-dea