Tècnics municipals han denunciat els fets a la Policia Local, que després d'investigar-los, han identificat el presumpte responsable. Un cop fetes les diligències, s'han transmès als jutjats.
D'altra banda, durant el cap de setmana també s'han produït actes vandàlics als nous arbres plantats a finals d'any al parc de la Serreta: s'han sostret els tutors i les gomes fixadores d'una setena d'exemplars, i d'altres han estat tombats i remoguts, i se n'ha sostret el reg del sot de plantació.
Des de l'Ajuntament es vol recordar la importància de tenir cura de tot el que fa referència a les zones verdes i al mobiliari urbà. Són materials i espais que són de tots, i entre tots hem d'ajudar a conservar-los.