La Biblioteca Marc de Vilalba i el Festival de Cinema Cardoterror convoquen els Premis Finestra de Booktrailers
Dimarts, 23 d'agost de 2022 a les 09:00
Es poden presentar els trailers dels llibres de ciència-ficció, fantasia o terror fins al 21 d'octubre
La Biblioteca Marc de Vilalba i Cardoterror organitzen la quarta edició dels Premis Finestra Concurs de booktrailers, a partir de llibres de terror, fantasia o de ciència-ficció.
El booktrailer, bibliotràiler, en català, és un petit vídeo, semblant als que fan per anunciar una pel·lícula, per tal de promocionar un llibre. Es tracta d’una obra suggeridora que, sense explicar-ne tota la trama ni el seu final, genera que el lector vulgui llegir la història captant-ne l'atenció.
Qui hi pot participar?
- Categoria general: Joves nascuts entre els anys 2004 i 2010 (de 12 a 18 anys).
- Premi Finestra +18: Tota persona més gran de 18 anys.
- Si teniu dificultats en l’organització dels equips, dubtes sobre les categories, si les edats dels equips no acaben d’encaixar o qualsevol altra qüestió que us calgui plantejar als organitzadors podeu posar-vos-hi en contacte mitjançant l’adreça electrònica: premisfinestra@gmail.com.
Com participar-hi?
- Crear un equip de dues persones com a mínim i cinc de màxim.
- Cada equip pot presentar un màxim de dos tràilers al concurs.
- L’obra ha de correspondre a un llibre de terror, fantasia i/o ciència-ficció. Pot ser narrativa, còmic, poesia, etc.
- La durada màxima del tràiler ha de ser 120 segons.
- Tots els textos (àudios i grafisme) seran EN CATALÀ: diàlegs, voiceover, rotulació, crèdits… Les edicions dels llibres escollits també hauran de ser en català.
- L’obra ha de ser inèdita i no es pot haver presentat a cap altre concurs ni haver-se fet pública abans del concurs.
- Cal que inseriu a l’inici de tots els vídeos presentats a concurs, en qualsevol de les categories el logotip del concurs que trobareu també al web del Festival de Cinema Cardoterror.
Lliurament de treballs
- El termini per presentar els treballs finalitza el 21 d’octubre de 2022.
- Tots els textos (àudios i grafisme) seran EN CATALÀ: diàlegs, voiceover, rotulació, crèdits… Les edicions dels llibres escollits també hauran de ser en català.
- Cal fer arribar els vídeos a l’adreça de correu: premisfinestra@gmail.com. Els organitzadors els penjaran al seu canal de Youtube creat per a l’ocasió. Els organitzadors avisaran del moment que es faci públic el Canal Youtube amb els vídeos candidats als premis.
- Per lliurar els vídeos podeu fer servir l’eina wetransfer, que permet l’enviament d’arxius de gran pes.
- És imprescindible també omplir el formulari de participació, seguint aquest enllaç. L’enllaç d’aquest formulari també el trobareu al web del Festival Cardoterror