Es prioritzen les actuacions de desinfecció intensiva a la via pública, contenidors, el CAP, farmàcies, el Mercat municipal, establiments d’alimentació, equipaments municipals i accessos a la Renfe, entre d’altres.
L’Ajuntament de Cardedeu ha extremat, arran de la crisi sanitària pel Covid-19, les mesures de desinfecció al municipi.
Es tracta de mesures concretes, que s’afegeixen a les actuacions de neteja que es realitzen habitualment i que intensifiquen les mesures de desinfecció a la via pública i en contenidors, així com en espais especialment sensibles: en l’àmbit sanitari (Centre d’Atenció Primària i farmàcies), d’alimentació (Mercat municipal, establiments), equipament municipals i d’altres més transitats, com ara els accessos a l’estació de tren.
Aquestes són les actuacions específiques que s’estan duent a terme:
- Neteja extraordinària d’exterior dels contenidors de la fracció resta i orgànica els dies 24 i 25 de març - Neteja interior de la fracció resta els dies 30 de març, 6 i 27 d’abril. - Neteja interior dels contenidors de fracció orgànica els dies 1, 15 i 29 d’abril.