Campanya per gestionar correctament les restes vegetals

Dimecres, 20 de març de 2013
L'objectiu és conscienciar la població de la importància de reciclar correctament aquestes restes per aconseguir un adequat procés del compostatge. La regidoria de Medi Ambient de l'Ajuntament de Cardedeu ha posat en marxa una campanya per recordar la correcta gestió de les restes vegetals. Amb el lema Les grans quantitats de restes vegetals i la poda... a la deixalleria, es pretén conscienciar la població de la importància de reciclar correctament aquestes restes per aconseguir un adequat procés del compostatge. S'han repartit un miller de postals informatives i s'ha penjat una pancarta a la carretera de Cànoves amb l'avinguda d'Eduard Corbella.

Per fer bon compost cal controlar la proporció de matèria humida i de matèria seca. Per això no es pot llençar al contenidor d'orgànica grans quantitats de restes vegetals (matèria humida) i de parts llenyoses de les plantes (matèria seca). Si es porten a la deixalleria, a la planta de compostatge fan la barreja amb les proporcions correctes.

A més, recordem que es pot gaudir d'una bonificació del 25% de la taxa d'escombraries si durant l'any es fan un mínim de 5 aportacions a la deixalleria (segons l'ordenança fiscal núm. 6, que regula la taxa per a la prestació del servei de gestió de residus municipals).

La deixalleria es troba ubicada a l'avinguda del Vallès s/n, del Polígon Industrial Sud (telèfon 93 871 29 88) amb l'horari:

  • De dimarts a divendres: de 10 a 13 h, i de 16 a 19 h
  • Dissabte: de 10 a 14 h, i de 16 a 19 h. Horari d'estiu de 9 a 15 h
  • Diumenge: de 10 a 14 h. Horari d'estiu de 9 a 15 h

Està tancada tots els dilluns, els dissabtes a la tarda del 14 de juny al 31 d'agost, i els dies festius nadalencs.

Darrera actualització: 19.04.2013 | 10:15