Dos grups més del PTT del perfil administratiu han participat al concurs. Un amb el projecte Grabacase - Mestab, una tauleta integrada a la taula del restaurant per fer comandes directament a cuina, i amb jocs pels més petits per amenitzar els moments d'espera. L'altre projecte és la botiga de roba online Lyrova, SL.
Els alumnes i els alumnes guanyadors estan molt contents ja que han pogut comprovar que el treball ben fet és satisfactori i té la seva recompensa.
Més informació a l'enllaç:http://www.cardedeu.cat/public/noticia/180-joves-participen-al-projecte-fem-empresa-dins-el-programa-de-divulgacio-de-la-cultura-emprenedora/
Notícia de Televisió de Cardedeu del lliurament de premis del 2n Concurs de Joves Idees Emprenedores https://youtu.be/RcSe7aipE8c