Acords del ple extraordinari del 22 de setembre de 2014
Primer.- Mostrar el suport a la convocatòria de la consulta del 9 de novembre de 2014, per decidir lliurement el futur de Catalunya dins l'exercici dels nostres drets democrà tics i prendre el compromÃs de l'Ajuntament de Cardedeu, amb la realització de la mateixa, facilitant tots els recursos i les eines necessà ries per fer-la possible, fent una crida a la participació.
Segon.- Donar ple suport al president i al govern de la Generalitat, al Parlament de Catalunya i als partits polÃtics que donen suport a la convocatòria i a la materialització de la consulta del 9 de novembre dins el marc legal que el Parlament de Catalunya habiliti, ja que respon a la voluntat majorità ria del poble català i dels seus representants.
Tercer.- Comunicar aquest acord en el perÃode de 5 dies des de la seva aprovació al president de la Generalitat de Catalunya i a la presidenta del Parlament de Catalunya i als grups parlamentaris. També a l'Associació de Municipis per la Independència (AMI) i a l'Associació Catalana de Municipis (ACM) qui ho trametran de forma conjunta al president del Govern Espanyol, al president del Congrés dels Diputats, al secretari general de les Nacions Unides, al president del Parlament Europeu, al president del Consell de la UE i al president de la Comissió Europea.
Aquest acord s'ha adoptat per majoria absoluta amb els següents vots:
Vots a favor: 13 (5 CIU, 4 PSC, 1 CUP, 1 ICV, 1 GpC,1 ERC)
Vots en contra: 2 (2 PP)