Xerrada: Prefunció THAUMA
“Construir un espectacle de poesia visual”
Amb Magda Puig, codirectora de La Mula.
ARTS360º: CONSTRUIR UN ESPECTACLE DE POESIA VISUAL
Les activitats 360º son propostes per viure l’espectacle més enllà! Accions de Proximitat entre públics i creació.
Xerrarem amb Magda Puig Torres, codirectora de La Mula juntament amb Andreu Martínez Costala, sobre com han treballat la creació de THAUMA, un espectacle de poesia visual, què proposa l’espectacle i com enfoquen el seu treball de creació com a companyia.
Xerrada prefunció adreçada a tots els públics: tan per saber més si ja tens entrada de THAUMA com per descobrir la proposta i engrescar-te a comprar-ne entrades. Oferirem un descompte especial a tots els assistents per veure THAUMA el proper 7 de març a les 20 h.
THAUMA, POEMA ESCÈNIC MULTIPREMIAT
L’espectacle THAUMA ha sigut concebut per sorprendre a l’espectador, per meravellar-lo – Thauma significa “asombro” en grec- i crear una bellesa estètica que funcioni com un joc poètic.
L’espectacle, premiat i avalat per la crítica, combina humor i disciplines com el teatre visual i d’objectes.
La fortuna fa que THAUMA estigui programat el proper 7 de març al Teatre Auditori Cardedeu just quan La Mula acaba de rebre el reconeixement amb el Premi Ciutat de Barcelona d’Arts Escèniques per la seva capacitat de sorprendre i aquest arrelament al teatre visual i d’objectes.
THAUMA ha rebut varis premis: Premis de la Crítica 🏆 Millor espectacle de Noves Tendències i 3 Premis d’or 2025 de la Fira de Titelles 🏆Millor Espectacle Innovador; 🏆Millor Escenografia 🏆Premi del Jurat Internacional.
MARÇ DE POESIA A CARDEDEU
A Cardedeu ens sumem a celebrar el Dia de la Poesia amb el Març de Poesia.
El programa suma tres propostes: La xerrada prefunció “Com construir un espectacle de poesia visual” amb Magda Puig el proper 25 de febrer; la programació de l’espectacle de poesia visual i multipremiat THAUMA el 7 de març de La Mula i el concert- recital UN LLUM CONSTANT amb Xavier Albertí i Lluís Homar el dissabte, 14 de març a les 20 h organitzat per l’Aula de Cultura.
Quin cost té:
Gratuït
Darrera actualització: 20.02.2026 | 08:44