Trobada de la Comissió representativa del Pla Educatiu d’Entorn

Divendres, 14 de novembre de 2025

La sessió ha servit per aprovar les actuacions per aquest curs escolar i per valorar les activitats del curs passat.

La Comissió representativa del Pla Educatiu d’Entorn, Emmiralla’m, s’ha reunit aquesta setmana per fer balanç de les actuacions que s’han dut a terme el darrer curs escolar i per aprovar el pla anual d’accions i activitats que es faran durant el curs 2025-2026. 

Hi ha participat tots els agents que formen aquesta Comissió, que és l’òrgan de decisió del Pla Educatiu d’Entorn: el regidor d’Educació, Xavier Orozco, el regidor de Cultura, Ignasi Planas, l’inspector de zona, les direccions dels centres de bressol, primària, secundària i escola de persones adultes de Cardedeu, representants del Consorci per a la Normalització Lingüística i del Centre de Recursos Pedagògics i tècniques municipals.

Els Plans Educatius d’Entorn són un instrument per donar una resposta integrada i comunitària als reptes educatius, amb els objectius de contribuir en l’èxit educatiu, l’equitat i la igualtat d’oportunitat, la cohesió social, fomentar l’ús de la llengua catalana a més de coordinar i dinamitzar la xarxa educativa. 

Darrera actualització: 14.11.2025 | 11:14