Reforç del servei de neteja vià ria
S’han incorporat quatre persones, s’han ampliat els dies de neteja amb aigua a pressió i s’han creat nous recorreguts amb màquina i bufador al centre.
El servei de neteja viària s’ha reforçat amb la incorporació de quatre operaris més. La nova rotació permet el reforçament de la neteja els caps de setmana i els dilluns de mercat, així com l’optimització de la recollida de bosses abandonades, que ara es farà diàriament. A més, això farà incrementar la disponibilitat per fer inspeccions d’aquestes bosses i, en conseqüència, identificar qui comet incivisme.
Quant al bandeig amb aigua a pressió en zones amb brutícia incrustada ha passat d’una a tres jornades setmanals per abordar l’acumulació d’excrements d’ocells, fruits caiguts i d’altres taques incrustades, i per donar resposta a actuacions puntuals com la retirada de fangs després de pluges o la neteja preventiva d’embornals.
A més, s’han creat nous recorreguts d’escombrat mixt —amb màquina i bufador— al centre, que permetran mecanitzar carrers que fins ara es netejaven manualment i reforçar la neteja amb alta activitat i densitat de població. El dispositiu es completa amb la incorporació d’un vehicle de caixa oberta amb bolquet (contenidor basculant).