Nova programació del Centre Cultural Cardedeu: gener - juliol 2011

Dilluns, 31 de gener de 2011
Presentació divendres 4 de febrer, a les 20 h, al bar Tarambana. El Centre Cultural estrena la nova programació semestral aquest divendres 4 de febrer amb un acte que tindrà lloc a les 20 h, al bar Tarambana, i que comptarà amb la presència del cantautor Roger Mas, del regidor de Cultura, Miquel Pujadas i de Jaume Sala, president de l'Agrupació Coral Cardedeuenca. A continuació els integrants de Fullaraca Produccions faran una petita actuació.

La programació s'estrenarà, precisament, amb l'actuació de Roger Mas el mateix divendres a les 23 h, dins el cicle Tastautors organitzat per l'Associació Cultural l'Esquellot. El programa de gener a juliol inclou propostes com les obres de teatre La marató de Nova York dirigida per Juan Carlos Martel per al 2 de març, o La majoria de suïcidis són en diumenge interpretada per Mercè Martínez i Borja Tous, i que es representarà el 2 d'abril. Quant a música, el 14 de maig podrem escoltar el popular grup Els Pets amb Els Pets fan més teatre, i la cantant Beth el 9 d'abril presentant Segueix-me el fil, el seu primer disc en català, entre d'altres

Les entitats locals també tenen el seu espai: l'Agrupació Sardanista amb el Febrer Musical; les companyies 10 de Deu teatre i Sifanofa Teatre; l'Agrupació Coral Cardedeuenca, amb la seva actuació i l'organització del Festival de Música, on entre d'altres, enguany hi actuaran Sílvia Pérez Cruz i Toti Soler; i el projecte Alba, organitzat per Artescena, on es farà un taller amb la companyia de dansa Sol Picó i un de teatral amb el director i actor Òscar Molina. Tampoc hi falten les propostes infantils i familiars de Rialles.

Darrera actualització: 25.02.2011 | 01:09