L’Oficina d’Atenció Ciutadana es trasllada al carrer Doctor Klein el 13 de desembre
El canvi permetrà unificar les oficines d’atenció dels diferents equipaments en un únic espai, oferint un servei personalitzat i integral.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Cardedeu canvia d’ubicació. A partir el 13 de desembre es trasllada a les noves instal·lacions del carrer Doctor Klein, 28 (antiga oficina de Correus) per oferir un millor servei a les persones.
El trasllat respon al projecte estratègic centrat en un nou concepte d’Oficina d’Atenció Ciutadana: crear un espai integral unificant les oficines d’atenció dels diferents equipaments municipals en un únic edifici. D’aquesta manera, totes les gestions i consultes dels diversos serveis municipals s’atendran en un sol punt i de manera transversal, cosa que millorarà l’atenció i el servei que s’ofereix a la ciutadania.
Es tracta, en definitiva, d’oferir una atenció personalitzada i integral, posant la ciutadania al centre, i amb un servei basat en la proximitat i en els principis d’igualtat, de responsabilitat pública, d’universalitat, d’eficiència i eficàcia i de qualitat del serveis.
Amb el trasllat, es manté l’atenció presencial amb cita prèvia, així com els horaris:
Atenció presencial amb cita prèvia:
- Dilluns, dimarts, dimecres i divendres: de 9 a 14 h
- Dijous: de 9 a 19 h (excepte entre el 15 de juny i el 15 de setembre, les setmanes compreses entre els dies de Nadal i Reis i per Setmana Santa)
Sol·licitud de cita prèvia:
• Per Internet: https://citaprevia.gestorn.com/cardedeu
• Per telèfon: 93 844 40 04