El canvi permetrà unificar les oficines d’atenció dels diferents equipaments en un únic espai, oferint un servei personalitzat i integral.
L’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC) de Cardedeu canvia d’ubicació. A partir el 13 de desembre es trasllada a les noves instal·lacions del carrer Doctor Klein, 28 (antiga oficina de Correus) per oferir un millor servei a les persones.
El trasllat respon al projecte estratègic centrat en un nou concepte d’Oficina d’Atenció Ciutadana: crear un espai integral unificant les oficines d’atenció dels diferents equipaments municipals en un únic edifici. D’aquesta manera, totes les gestions i consultes dels diversos serveis municipals s’atendran en un sol punt i de manera transversal, cosa que millorarà l’atenció i el servei que s’ofereix a la ciutadania.
Es tracta, en definitiva, d’oferir una atenció personalitzada i integral, posant la ciutadania al centre, i amb un servei basat en la proximitat i en els principis d’igualtat, de responsabilitat pública, d’universalitat, d’eficiència i eficàcia i de qualitat del serveis.
Amb el trasllat, es manté l’atenció presencial amb cita prèvia, així com els horaris:
Atenció presencial amb cita prèvia: - Dilluns, dimarts, dimecres i divendres: de 9 a 14 h - Dijous: de 9 a 19 h (excepte entre el 15 de juny i el 15 de setembre, les setmanes compreses entre els dies de Nadal i Reis i per Setmana Santa)
Sol·licitud de cita prèvia: • Per Internet: https://citaprevia.gestorn.com/cardedeu • Per telèfon: 93 844 40 04