L’exciclista professional Adrià Moreno visita l’alumnat del curs de mecà nica de bicicletes
Els 16 alumnes que participen al curs de Mecànica de bicicletes, que organitza el Servei de Formació i Ocupació de la Mongia, han rebut la visita de l’exciclista professional Adrià Moreno.
Durant la xerrada, Moreno ha compartit la seva experiència dins del sector professional del ciclisme i ha parlat sobre innovació, rendiment i tecnologia.
La trobada ha permès als participants conèixer de prop la realitat d’una empresa líder al món del ciclisme com és Vittoria, i resoldre dubtes sobre el funcionament del mercat i les sortides professionals dins del sector.
Aquesta és la tercera edició del curs de Mecànica de bicicletes, una formació de 150 hores, que s’adreça preferentment a persones en situació d’atur i que compta amb la subvenció de la Diputació de Barcelona, dins el programa Projectes específics per a la dinamització del mercat de treball local.