Cultura del dià leg: eines alternatives per resoldre conflictes
Dilluns, 12 de desembre de 2016
Cardedeu posa en marxa un nou servei de mediació ciutadana. El mediador està ubicat a Vil·la Paquita els dilluns al matà i els dijous tot el dia.
El servei de mediació ciutadana s'ha posat en marxa com a mètode de resolució de conflictes a partir del dià leg i la comunicació. Es tracta d'un servei públic i gratuït que l'Ajuntament, amb el suport de la Diputació de Barcelona, posa al servei de tota la ciutadania amb un doble objectiu: d'una banda, resoldre els conflictes quotidians entre persones o col·lectius a través del dià leg, en un espai on les parts afectades puguin comunicar-se de manera pacÃfica, i trobant una solució satisfactòria per a tothom; i de l'altra, promoure la convivència al municipi.
Darrera actualització: 12.12.2016 | 08:18
En aquest sentit, es faran accions comunità ries de prevenció de conflictes com xerrades, suport a les associacions de veïns o activitats als centres escolars, entre d'altres.
Les persones que necessitin d'aquest servei es poden dirigir a l'oficina de mediació ciutadana, ubicada a Vil·la Paquita, els dilluns de 9 del matà a 3 de la tarda, i els dijous de 10 del matà a 7 de la tarda, o bé trucar al telèfon 93 844 40 04.