Comença la temporada de cinema relaxat amb el documental “Código Marcos”
Diumenge 19 d’octubre, a les 17 h, al cinema Esbarjo. Dins els actes del Mes de la Salut Mental a Cardedeu.
Després de l’èxit de la primera temporada, tornen les sessions de cinema relaxat a l’Esbarjo. I ho fa en el marc del Mes de la Salut Mental, amb la projecció del documental “Código Marcos”, una reflexió sobre la diversitat i la manera com les famílies redefineixen la normalitat”.
El film va adreçat al públic adult. Per afavorir la conciliació familiar, s’ofereix servei de canguratge gratuït amb jocs adaptats i espai de calma a la Sala de les Columnes de l’Ajuntament. Cal fer inscripció prèvia en aquest enllaç
Les sessions de cinema relaxat són obertes a tot el públic i adaptades amb suports visuals i un entorn sensorialment amable. Estan dissenyades per ser còmodes i accessibles per a tothom. Per això la sala manté la llum d’ambient durant tota la projecció, el volum de la pel·lícula és més baix, la sessió no inclou anuncis i, si algú té la necessitat d’emetre algun so durant la projecció, hi ha tolerància i ningú s’enfada. La sala també és accessible.