Cinquanta persones completen amb èxit el Curs de Manipulació d’Aliments

Dimarts, 28 de novembre de 2023

Per atendre l’alta demanda, el Servei de Formació i d’Ocupació de Cardedeu va programar dues sessions

Una cinquantena de persones han completat amb èxit el curs de Manipulació d’Aliments i d’higiene alimentària per a persones manipuladores, organitzat pel Servei de Formació i Ocupació (FiO) de l’Ajuntament de Cardedeu.

Inicialment, el servei tenia la previsió de dur a terme un curs però se n’ha hagut de programar un segon curs per donar resposta a totes les persones interessades. Com a novetat, s’ha ofert un curs per la tarda ajustant la formació a les necessitats de la ciutadania.

L’alumnat que hi ha participat ha pogut conèixer els tipus d’aliments i la contaminació a què són susceptibles i les pautes d’higiene i de manipulació i manteniment de locals. La part final de la sessió ha estat destinada a treballar tot el que fa referència a les intoleràncies i les al·lèrgies.

L’objectiu del Servei de Formació i d’Ocupació de l’Ajuntament és oferir formació i recursos per a la millora de l’ocupabilitat al llarg de la trajectòria laboral de les persones.

Darrera actualització: 29.11.2023 | 15:06