Assemblea de l'Agrupació de Defensa Forestal (ADF) Vilamajor - Cardedeu

Dijous, 7 de maig de 2026

El dissabte, 16 de maig de 2026, a les 10 del matí  es farà l’assemblea ordinària de socis de l’ADF VILAMAJOR – CARDEDEU, al l local La Fàbrica de Sant Pere de Vilamajor.

Qualsevol persona propietària forestal dels municipis de Cardedeu, Sant Antoni de Vilamajor i Sant Pere de Vilamajor, siguin o no socis actuals de l’ADF, està convidada a participar en aquesta assemblea, així com persones interessades en formar part del grup de voluntaris i que no necessàriament han de tenir propietats forestals.

L’ADF Vilamajor – Cardedeu és una agrupació que té per objectiu la prevenció d’incendis forestals dins el seu àmbit d’actuació. Les seves activitats es fan a través de persones voluntàries organitzades per la pròpia ADF.

Darrera actualització: 7.05.2026 | 09:58