La documentació obligatòria a presentar quan es faci la sol·licitud és:
-DNI dels membres de la unitat familiar. En cas de no disposar-ne, el certificat de naixement o llibre de família.-Certificat de convivència-En el cas de representació legal o acolliment del/s beneficiari/s, documentació acreditativa d'aquest fet.
Per tal d'agilitzar els tràmits i economitzar la documentació que ha d'aportar la família, caldrà que en el document de sol·licitud de l'ajut de menjador es marqui la casella corresponent a "Autoritzo a consultar dades d'Hisenda", i ho signi cada un dels membres de la unitat familiar (en cas de menors, haurà de signar un dels progenitors/representant legal).
Les famílies han d'entregar aquella documentació complementària per tal d'acreditar la seva situació subjecta a puntuació, com per exemple: família nombrosa, monoparental, resolució d'acolliment, resolució de discapacitat, etc. (vegeu full de sol·licitud).
El termini per presentar les sol·licituds finalitza el 23 de maig. Les sol·licituds es poden recollir a la OAC i a Serveis Socials (c/Dolors Granés, 2, de 9 a 14 h), o al document a la dreta d'aquestes línies, i caldrà presentar-les a la OAC.