La dinamització per atraure nous públics del Centre Cultural, exemple de bones pràctiques

Dimarts, 3 de novembre de 2015
En destaca especialment el projecte dels "ambaixadors culturals" de l'alumnat dels instituts. Les accions de dinamització per atraure nous públic del Centre Cultural de Cardedeu s'ha posat com a exemple de bones pràctiques en una jornada del Circuit de l'Oficina de Difusió Artística de la Diputació de Barcelona, de la qual en formen part els teatres municipals de la província.

En concret, s'ha valorat com a bona fórmula de promoció de la programació del Centre Cultural el projecte "ambaixadors culturals", unes figures representades per alumnes dels instituts que fan de pont entre el teatre i el seu col·lectiu amb l'objectiu de comunicar i estimular els joves per anar a veure els espectacles.

També s'ha destacat l'experiència de Cardedeu en les dinamitzacions prèvies als espectacles per captar nous públics. Aquest és el cas de la fotografia adjunta, on un dels actors va promocionar el seu espectacle entre els clients del mercat municipal durant la setmana prèvia a la representació.

Darrera actualització: 17.12.2015 | 17:11