Servei de primera acollida

L’Ajuntament de Cardedeu, amb el suport del Consell Comarcal del Vallès Oriental, disposa del Servei de primera acollida, finançat per la Generalitat de Catalunya i amb cofinançament del Fons Social Europeu. 

Aquest Servei de primera acollida és un conjunt de recursos i accions que tenen com a finalitat promoure l’autonomia, la cohesió social i la integració, en igualtat d’oportunitats, de les persones nouvingudes, estrangeres i retornades, amb edat superior a l’establerta per a la finalització de l’escolaritat obligatòria i amb resolució administrativa d’empadronament en un municipi de Catalunya.  

A través d’una informació, acompanyament i formació, el Servei de primera acollida facilita i garanteix l’adquisició de competències lingüístiques, laborals i de coneixement de la societat i del marc jurídic. Aquestes competències es podran acreditar amb un certificat d’acollida, el qual té utilitat per procediments d’estrangeria i nacionalitat, per buscar feina i per fer valer la vostra experiència i coneixements. 

Per a més informació sobre al Servei de Primera Acollida, cal dirigir-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament o contactant amb el Consell Comarcal del Vallès Oriental i preguntant per el/la Tècnic/a d’Acollida.

Ajuntament - Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC)

Plaça de Sant Joan, 1 - 08440 Cardedeu
Telèfon: 93 844 40 04
Fax: 93 871 14 77
Adreça electrònica: oac@cardedeu.cat
Horari:  
Dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9 a 14 h.
Dijous de 9 a 19 h (exclòs el període entre el 15 de juny i el 15 de setembre, les setmanes compreses entre el dia de Nadal i el de Reis i per Setmana Santa)
Vegeu situació en el mapa
Darrera actualització: 03.04.2018 | 09:38

Imatges

Generalitat de Catalunya