Nou tall de subministrament telefònic, s'espera restablir el servei aquest vespre

Dimarts, 3 de juliol de 2012
Telefónica atribueix el tall a un nou sabotatge. Un nou sabotatge de treballadors de l’empresa subcontractada Avanzit, segons ha informat Telefónica, ha deixat novament un centenar de clients de telefonia fixa sense subministrament. Telefónica ha confirmat a l’Ajuntament de Cardedeu que estan treballant en el problema i que esperen poder restablir el servei amb normalitat a darrera hora d’avui dimarts.

L’empresa confia que no patirà més sabotatges ja que a darrera hora d’ahir es va arribar a un acord amb els treballadors. Telefónica ja havia patit un altre sabotatge, que va deixar la setmana passada alguns usuaris sense subministrament telefònic durant diversos dies.


Des de l’Ajuntament de Cardedeu es vol recordar als usuaris que hagin patit talls en el subministrament, que un cop s’hagi restablert poden tramitar la reclamació corresponent trucant al servei d’atenció de la seva companyia telefònica. En cas que no estiguin d’acord amb la resolució de la companyia, poden presentar una reclamació a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor, a través de l’OAC.
Darrera actualització: 12.07.2012 | 09:24