L'Oficina d'Intermediació Hipotecà ria també ofereix un servei d'informació i consulta
Des de l'OFIMEH s'analitza el problema de cada usuari, la fase en què es troba (si ja ha deixat de pagar, o si es preveu que ho faci en breu) i, si cal, s'intenta parlar amb l'oficina bancà ria corresponent per tal de trobar-hi una sortida. Hi ha varietat de solucions que s'han anat modificant i adaptant a les circumstà ncies econòmiques dels usuaris: des de dació en pagament fins a refinançament de l'operació passant per múltiples variables adaptades a cada cas concret i cada entitat bancà ria.
A banda de l'actuació que s'acabi fent, un objectiu important de l'OFIMEH és que l'usuari entengui els pros i contres tant de l'operació escollida com de les descartades, aixà com assessorar podent oferir als usuaris la confiança que la majoria han perdut en la seva entitat bancà ria.
L'OFIMEH funciona grà cies a un conveni entre l'Ajuntament de Cardedeu i el Col·legi d'Advocats de Granollers. Per tal d'accedir al servei cal dirigir-se a l'OAC.