L'Oficina d'Atenció al Consumidor es trasllada al CSETC

Dimarts, 4 d’octubre de 2016
A partir del 19 d'octubre. El dia d'atenció continua sent els dimecres de 10 a 14 h. L'Oficina Municipal d'Atenció al Consumidor (OMIC) atendrà les consultes al CSETC, al carrer Josep Vilaseca, 23, a partird el 19 d'octubre. El dia d'atenció continuarà sent els dimecres de 10 a 14 h, amb cita prèvia trucant al 93 844 43 02 o a omic@cardedeu.cat.

Aquest servei ofereix informació personalitzada sobre els drets de les persones consumidores i usuàries; orientació sobre les possibles reclamacions en cas de no respectar els drets dels consumidors; fa d'intermediari entre les parts per a la resolució de determinats conflictes; i fomenta l'educació i la formació de les persones consumidores i usuàries en qüestions de consum o utilització de serveis a través de campanyes divulgatives, publicacions o jornades.

Des d'aquest servei també s'atendran les reclamacions de consum en matèria de subministraments bàsics interposades per autònoms i pimes.
Darrera actualització: 14.11.2016 | 10:09