|  Mida text

Notícies Informació

Dimecres, 26 de febrer de 2014

Comunicat sobre l'Aula de Cultura de Cardedeu

En relació a l'anunci dels voluntaris i voluntàries de l'Aula de Cultura de suspendre les seves activitats, l'Ajuntament de Cardedeu lamenta profundament aquesta decisió i espera que sigui reconsiderada pel bé de l'oferta cultural del nostre municipi.

Així mateix, l'Ajuntament vol aclarir alguns comentaris desafortunats que els darrers dies han circulat pel municipi. En primer lloc, l'Aula de Cultura no és una secció de l'Associació de Jubilats de Cardedeu, ja que hi ha persones que són de l'Associació de Jubilats i altres que són d'altres entitats.

Dit això, l'Ajuntament de Cardedeu dóna i continuarà donant suport a totes les activitats de l'Aula de Cultura, una iniciativa ciutadana que ens ha aportat conferenciants de gran prestigi i nivell, teatre de qualitat, tallers o viatges culturals, entre d'altres.

També ens posem a disposició del col•lectiu organitzador per aclarir malentesos i per aconseguir, plegats, que Cardedeu no perdi l'oferta cultural de qualitat que fins ara ens ha aportat l'Aula de Cultura.

Adreces i telèfons

Ajuntament de Cardedeu