|  Mida text

Notícies Informació

Divendres, 24 de gener de 2014

Comunicat de l'Ajuntament de Cardedeu sobre l'auditoria dels convenis amb l'Associació de Jubilats de Cardedeu

El dia 30 de maig de 2013 al matí el govern de Cardedeu encarregava a l'empresa Faura Casas una auditoria als convenis subscrits entre l'Associació de Jubilats de Cardedeu i aquest ajuntament pels períodes 2011 i 2012. La petició es feia a requeriment del regidor de Gent Gran Sr. Jordi Abad. Una vegada rebut el resultat de l'auditoria es constata que totes les deficiències que va denunciar el Sr. Abad eren certes, i es relacionen entre d'altres en aquesta auditoria i en els informes d'intervenció.

És voluntat d'aquest Ajuntament posar a disposició de l'Associació de Jubilats tots els mitjans necessaris per corregir totes les deficiències detectades i evitar que continuïn sortint informes negatius.

Dit això, aquest govern i, com ens consta, el Sr Abad, valoren molt positivament la feina feta per l'Associació de Jubilats de Cardedeu, i els encoratgem a continuar amb els canvis iniciats que sense cap mena de dubte seran pel bé de totes les persones grans de Cardedeu.

Adreces i telèfons

Ajuntament de Cardedeu